Sykkel

gir deg inspirerende kondisjonstrening på sykkel. Insruktøren guider og pusher deg gjennom alt fra 1-3 pulstopper. Denne timen passer for alle, uansett nivå og erfaring på sykkel.


Sykkel Intervall

gir deg inspirerende kondisjonstrening på sykkel og bygger på ulike former for intervaller. Instruktøren oppmuntrer og utfordrer deg gjennom hele timen og får deg til å yte maksimalt i hvert eneste intervall. Her kommer du raskt i virkelig god form!


Step Kondis

gir deg inspirerende og effektiv kondisjonstrening på step.Instruktøren veileder deg gjennom sang for sang med enkle, morsomme og tøffe trinn til fengende og motiverende musikk.


Step Styrke

er en tøff og morsom intervalltime! Vi veksler mellom enkel kondisjonstrening på step og styrketrening med frivekter og egen kroppsvekt.


Løpetrening Ute

Alle løper i eget tempo og tilpasser intensiteten etter egen form og instruktørens anbefalinger.Vi veksler mellom ulike intervaller, både kort- og langintervaller.


Strekk&Avspenning

en rolig time hvor instruktøren har fokus på pust og stretching av hele kroppen. Timen avsluttes med en del kun for avspenning som gir ro i kropp og sjel.


Bootcamp

kombinerer sporty og intensiv trening, der du utfordres i både styrke- og kondisjonskrevende øvelser. Bootcamp er basert på en rekke øvelser som utføres separat i effektive intervaller. Når du er ferdig med den ene øvelsen, får du en kort pause før du går videre til neste. Instruktøren gir deg ulike alternativer og pusher deg til å ta ut det lille ekstra.


Bootcamp Sirkel

en serie med øvelser du utfører etter hverandre i en gitt arbeidsperiode med en liten pause i mellom. Du jobber fra den øvelsen til andre i en sirkel på ca. 10-12 øvelser, og ofte 3 runder totalt.


Bootcamp Tabata

er en morsom og effektiv time hvor vi jobber i korte intervaller på 20 sek. med 10 sek. pause. Instruktøren legger opp til intervaller med både styrkeøvelser og kondisjonsøvelser. Vi bruker enkelt utstyr som step-kasser, manualer og egen kroppsvekt. POPULÆR TIME!


Bootcamp Duo

stasjonstrening hvor to og to øvelser er satt sammen i et «super-set». På denne timen kan man jobbe i par, men også jobbe alene.Instruktøren legger opp til både styrke- og kondisjonsøvelser


Bootcamp X-Fit

er inspirert av CrossFit. Instruktøren legger opp til dagens WOD (workout of the day) og det kan både være en AMRAP (as many rounds as possible / så mange runder du klarer av f.eks 5 øvelser à 10 reps. ), FOR TIME (så mange runder/reps/sett du klarer på en gitt tid), eller kopi av andre kjente CrossFit økter.


Bootcamp Mix

kan være en av alle de andre overnevnte Bootcamp-timene, eller en ny variant som både er morsom, overraskende og utfordrene!


*Vi kjører det samme programmet på Bootcamp over en periode på 4-6 uker.